Uvjeti poslovanja

 

E-shop www.topfero.hr je internetska trgovina bez dućana - nije moguće doći vidjeti robu unaprijed ili je osobno kupiti.


Definicija pojmova

"Kupac" je osoba koja naruči robu putem e-shopa www.topfero.hr.

"Narudžbom" se smatra ispunjenje elektroničkog obrasca koji sadrži podatke o kupcu, spisak naručene robe, način dostave i plaćanja i ukupni iznos koji će kupac za robu platiti.

"Robom" se razumiju svi produkti prikazani na internetskoj stranici www.topfero.hr.


Narudžba i sklapanje ugovora

Sve narudžbe realizirane putem internetske trgovine www.topfero.hr su za obadvije ugovorne strane obavezne. Slanjem narudžbe kupac potvrđuje da se upoznao s ovim uvjetima kupnje i reklamacije.

Uvjetom valjanosti elektroničke narudžbe je ispravno i potpuno ispunjenje svih podataka i dužnosti koje zahtijeva sistem kod registracije ili kod realizacije narudžbe.

Kupoprodajni ugovor između prodavača i kupca nastaje slanjem narudžbe od strane kupca i njezinim prihvaćanjem od strane prodavača.


Uvjeti dostave

Prodavač se obvezuje

- dodati kupcu vrstu i količinu naručene robe po kupnoj cijeni i po uvjetima plaćanja koje vrijede na dan slanja narudžbe

- dodati kupcu robu prikladno spakiranu da nebi došlo do njezinog uništenja za vrijeme dostave


Prodavač nije odgovoran za

- kašnjenje dostave robe za koju je kriva tvrtka za dostavu.

- kašnjenje dostave robe zbog netočno navedene adrese preuzimatelja

- za oštećenje pošiljke tvrtkom za dostavu

- eventualna neisporuka robe do koje je došlo greškom proizvođača (dobavljača) zbog bilokojeg ograničenja ili ukidanja distribucijskih prava ili drugih nepredviđenih prepreka


Kupac se obvezuje

- naručenu robu preuzeti, kontrolirati cijelost omota

- platiti za robu cijenu u punoj visini i prema uvjetima plaćanja važećim na dan slanja narudžbe, i to e-bankingom unaprijed ili na dan dostave kod preuzimanja pouzećem.

U slučaju da kupac neće preuzeti robu (prema narudžbi), prodavač može zahtijevati pravo za naknadu nastale štete. U slučaju da kupac neće preuzeti robu kod prve dostave i zahtijeva ponovnu dostavu robe, dužan je platiti troškove prve kao i ponovne dostave robe.

Prodavač je ovlašteni ovisno o karakteru trgovanja (količina, cijena, troškovi dostave, udaljenost itd.) zahtijevati od kupca autorizaciju narudžbe na pouzdan način, npr. telefonski ili pismeno. U slučaju odbijanja autorizacije sa strane kupca, operater smatra narudžbu nevažećom.


Rokovi isporuke

Isporuka naručene robe realizira se prema dostupnosti produkata i mogućnosti prodavača u najkraćem roku. Narudžbe robe koje su na skladuštu većinom obrađujemo unutar 1 radnog dana, kurir će vam pošiljku dostaviti unutar 3 radnih dana od slanja od nas. U slučajevima promijene termina isporuke bit će informacije navedene na stranici. Ako je kod konkretnog produkta navedeni drukčiji rok isporuke, o slanju robe vas budemo informirali. Kod plaćanja na račun će biti narudžba akceptirana tek nakon prihvaćanja uplate na naš račun. 


Cijene robe

Sve cijene navedene na stranici su konačne. U cijeni robe nije zaračunata poštarina, pakiranje ne naplaćujemo.


Poništenje narudžbe

Kupac ima pravo stornirati narudžbu bez obzira na razlog unutar 2 sata od njezinog slanja. (Nakon roka od 2 sata počinje operater riješavati narudžbu). Poništenje narudžbe nam pošaljite na naš e-mail info@topfero.hr, odmah ćemo vam poslati potvrdu o poništenju narudžbe.


Vraćanje robe - raskid ugovora

Robu je potrebno vratiti na adresu (www.topfero.hr, Harhaj 1, 08645 Harhaj, Republika Slovačka) u originalnom pakiranju, kompletnu, nekorištenu i neoštećenu.

Troškovi dostave kod vraćanja robe plaća potrošač. Robu vraćenu pouzećem ne primamo. Cijena za robu zajedno s cijenom najnižih troškova za dostavu koja je navedena na stranici (to ne vrijedi ako je potrošač imao besplatnu dostavu) bit će potrošaču vraćena odmah nakon kontrole vraćene robe, i to poštanskom uputnicom ili na račun, najkasnije u roku od 14 dana. Oprane, rezane ili drukčije obrađene tkanine nije moguće vratiti unutar 14 dana ne navodeći razlog.

Mogućnost vraćanja robe vrijedi samo za potrošače, to znači za fizičke osobe koje robu ne koriste za svoje poduzetničke djelatnosti.


Pravilnik o reklamacijama

Kupcu preporučujemo da prije primitka i plaćanja za pošiljku od kurira na mjestu kontrolira jeli pošiljka nije oštećena. U slučaju velikog oštećenja (rastrgan omot, deformacije i druga velika oštećenja) neophodno je s kurirom zapisati protokol o šteti, odnosno ne preuzeti pošiljku.

U slučaju reklamacije će kupac poslati reklamiranu robu uključujući pribor, kopiju računa, opis greške i kontaktne podatke kupca - povratna adresa, broj telefona, e-mail. Robu šaljite ili kao paket, ili kao pismo. Kod slanja robe pouzećem neće ista biti primljena. Reklamirana roba mora biti dodana čista i mehanički neoštećena.


Jamstvo se ne odnosi na oštećenje koje je nastalo:

- prirodnim ili pretjeranim mehaničkim istrošenjem

- zagađenjem robe ili njezinih dijelova

- korištenjem robe u uvjetima koji ne odgovaraju svojom temperaturom, zaprašenošću, vlagom, kemijskim i mehaničkim utjecajima okoliša gdje se roba redovno koristi

- vanjskim utjecajima, npr. utjecajem vremena

- intervencijom u robu neovlaštenom osobom (nestručni popravci ili preuredbe)

- mehaničkim oštećenjem - rastrgana, prerezana, tempereturno oštećena roba, roba oštećena neopreznom pretjeranom fizičkom manipulacijom, namjernim izgrebanjem slojeva robe i slično.

- jamstvo se također ne odnosi na štete nastale u slučaju prirodnih događaja, prirodnih katastrofa, nasilnog oštećenja, vremenskih uvjeta, kao i korištenjem u ekstremnim i neuobičajenim uvjetima.

U slučaju neopravdane reklamacije bit će roba vraćena ponovo kupcu s odgovarajućim mišljenjem.

Reklamaciju robe riješava prodavač bez suvišnog odgađanja, maksimalno unutar 30 dana od datuma primjene reklamacije sa strane kupca. Rješenjem opravdane reklamacije se jamstveni rok produžava za vrijeme trajanja reklamacije. Ako je bila reklamacija rješena u zakonskom jamstvenom roku zamjenom robe za novu, onda jamstveni rok počinje teći opet od datuma rješenja reklamacije.
Prodavač upozori o rješenju reklamacije kupca ili telefonski, SMS ili putem e-maila i pošalje robu o vlastitom trošku na adresu kupca.